Franco Campanella is a former postofficer worker, who has always been married to Josephine who was born in Germany. Franco is loving father of Luisa, a teacher, and Giovanni, a waiter. More than anything else, Franco is a gambler. Wanting to offer his daughter the most beautiful wedding possible, he bets everything he has. And loses. He borrows money from friends and loan sharks, he gambles again, and the stakes get higher and higher... until he has to face and live his final game with dignity... the most important one of all... his life.