Italy in ’68, when young people were dreaming they could change the world, when rules were broken, love was free and everything seemed possible. Nicola, a handsome young man from Puglia is a policeman but his dream is to be an actor, and he finds himself having to be a mole in the student world in turmoil. At university he meets Laura, a young girl from a middle-class Catholic family, a brilliant and passionate student who dreams of a world without injustice, and Libero, a student-worker, and leader of the student movement that dreams of revolution. Strong emotions and passions are aroused and Laura —attracted to both— has to choose who she loves.