This is the story of a boy who, unable to bear the contradictions and pain of the world, climbs up the Coliseum with the worst of intentions. The mass media rush to the scene, eager to capture his death live on camera, but his old grandma also turns up. She’s learned to accept life as it is, and wants to pass on her experience to her grandson...