For Milo Malakian, “le Premier Cercle” (“the first circle”) is his family, his roots, something that cannot be betrayed, where he can be sure of those close to him. Milo is ready to pass on the reins of the clan to his direct heir, his only remaining son: Anton. But the latter longs for another life. His secret relationship with Elodie has opened his eyes to his father’s violent and dead-end world. He must escape from this circle.