August 2004. For ten days Athens becomes the centre of the universe. People arrive from all over the planet for the great Olympic celebration. From Paris, Boston, Moscow and Tokyo, the paths of the characters cross in unexpected ways. In this pulsing city anything can happen. Welcome to Planet Athens!