What happens when an openly gay man decides to run for mayor in a super conservative town in North Eastern Italy, using his homosexuality as his secret weapon? What would happen if during the electoral campaign, our hero falls in love with his right hand man who happens to be a … woman? What will the voters say, the political opponents, his official companion? And what..in the end will his heart say?