As soon as he discovers that he is not Orbán’s father, Katalin Varga’s husband throws her out of the house. Not wanting her son to grow up without a Dad, Katalin has no other choice but to find the real father. Under the pretext of paying her sick grandmother a visit, mother and son set off on a journey to the Carpathian Mountains. For Katalin this means returning to a place she never wanted to see again in her life, a place that she will always associate with the crime of which she was a victim eleven years ago....