Yiorgos is released after having served a 14-year sentence for a murder he committed in his native village. He spends his first night of freedom at a cheap hotel in the centre of Athens where he meets a transsexual prostitute named Strella. They sleep together and are soon a couple. Yiorgos’ past catches up with him, but with Strella at his side, he hopes to be able to find a way out.