Two young men, Johann and Robin, take a trip into the countryside. The more they penetrate the forests of Brandenburg, the stranger their adventure becomes. Bikes disappear, maps prove useless – and each gets to know a completely different side of the other. Johann and Robin regard the new situation as a kind of sporting challenge. They allow themselves to just go with the flow.