Sonja is a waitress at a guesthouse in the Bernese Oberland and happily engaged to her boss Markus. Everything changes when an Indian chef called Rajah enters her life. Rajah is the chef on a Bollywood film set, but when he spies Sonja in the supermarket it is love at first sight. He starts working at the guesthouse where his artful cooking sets Markus on a culinary mission and soon attracts the jet set. Even Sonja allows herself to be seduced. Meanwhile, Bollywood diva Priya is on strike because her personal chef has disappeared, and a hunt for Rajah ensues. Sonja now has the difficult task of choosing between marriage and adventure.