Pink is a successful young poet. She writes cruel love poems which she recites live all over Germany to her devoted fans. Her own love life is something of a success as well. Three men hope to win her as their bride. Pink makes systematic, but incorrect, decisions – using a pocket calculator. She sorts out her relationships using text messaging and settles conflicts – if she has to – using a gun. In spite of her scrutiny she chooses the wrong man – twice. But only when she chooses the third will she find happiness. Three weddings. Three seasons. A modern fairy-tale about a girl who sets out to find love.