Eighteen-year-old Delia Fratila comes from a poor family in a small Romanian town. She has won an expensive car in a promotional competition by mailing in three labels from juice bottles. To prove that the beverage company really is handing over the prize, a video is to be shot showing Delia and the car. Delia and her parents make the long trip to Bucharest for the video shoot, but what seemed at first to be a lucky event becomes for Delia an extreme and emotionally painful situation, in which she has to rethink and question her relationships with her family.