Over the course of a year, we follow former Swedish Minister of Defense Anders Björck in his work as governor of Uppsala County. The official position is almost 400 years old, and the job consists of sitting at a big desk, having lunch meetings with other governors, cutting ribbons at opening ceremonies, holding speeches and eating dinner with the king and queen of Sweden. It is hard work, but someone has to do it. Björck gives the viewer full access, making this personal portrait both humorous and very, very serious.