Marieke is a cheerful and carefree woman in her early thirties living the fast life in Amsterdam. One night, a pizza delivery-boy breaks into her house and assaults her. A friend comes to her aid, and they escape in a panic. A few weeks later, Marieke impulsively buys a remote and derelict cottage in the Zeeland countryside. In these new surroundings, she thinks she will be able to shake off her painful experiences. But she doesn’t feel safe in her new home, and regards the friendly and helpful villager John as an intruder. Through Internet chat rooms she meets fellow victims who, like her, are willing to take matters into their own hands. At the onset of summer Marieke seems to be returning to her former self. She puts fresh energy into renovating the cottage. She even starts a relationship with John and gets pregnant. But without realizing it, she loses control of her life.