There is only a very thin line between heroism and cowardice. Courage is the will power, which no man has enough to spare. When used, it is soon exhausted. Courage is the capital, which we gradually spend. The last order may be the order to pay out the account, which has been drawing to zero. This is the main topic and the artistic motto of this wartime psychological drama.