Eleven-year-old Jamie lives with his father, Charlie, whom he adores. The two are quite inseparable. It’s September and, after a summer of travelling, the two have moved into a dilapidated apartment. It’s only a temporary measure, says Charlie, who has big plans for them – after he’s completed a “secret mission”. Before long, however, things begin to go awry.