Exes are like the phoenix rising from the ashes: they never die, are always there waiting, ready to change your life. With some of them the relationship has turned into hate, with others into friendship, and with others, the love is still alive. You’ve lost touch with some of them by choice, some by fate, and others by mistake. In any case, they are part of your life, if you are who you are today, it's also because of your ex. The story begins with declarations of love and many kisses... but does love then go on? Does everybody really live happily ever after?