At 35, Cyprien, a timid IT manager on a fashion magazine, still hasn’t had any luck with the opposite sex. He finds women (at least the kind of women he finds desirable) as unattainable as the highest level in the computer games to which he is addicted. When he loses his job, his whole world comes crashing down, but then Fate gives him a helping hand. He discovers a magic deodorant that makes him irresistible to the very creatures that have hitherto found him so unappealing: women! Cyprien doesn’t waste a second to take advantage of his good fortune and he becomes, literally, a changed man...