February 2092, Nemo Nobody is 120 years old. He is the oldest and last remaining mortal in a happy world peopled by immortals. He relives in flashback all the years he spent with his wife Anna... or perhaps it was Elise... or Jeanne. His fate was decided on a railway station platform, when he was eight years old and faced with an impossible choice: go and live in America with his mother or stay in England with his father. Real or imagined adventures, the butterfly effect of a drop of water and an eggshell have changed the course of his life.