A love story set in the world of theater. Romeo and Juliet is to be the season´s grand premiere. Noora, the female lead in the play, breaks her leg at the kickoff party, and Vilma, an actress who due to her debilitating stage fright has ended up as the prompter for the play, gets a chance of a lifetime. There are 8 days to the premiere...