The story of Leila, a life sentence prisoner who has just been pardoned. When she is released from prison, she is offered a job at a secluded parsonage; she moves there against her will. Leila is used to taking care only of herself, so she experiences conflicting feelings when she starts working as the personal assistant for Jacob, the blind pastor living in the parsonage.