Laura is a German wife and mother who moves to Finland because her husband gets a job there. At first everything is very difficult, her husband constantly working, Laura unable to find friends and the November city not showing its best side. By accident , Laura is thought to be a single mother, which allows her to get to know new friends and become acquainted with Tero who runs a music session for children at the local playground. Laura ends up having an affair with Tero and the deeper she gets into the affair, Laura comes to like her new hometown more and more. When spring arrives and its time for her to move away, Laura´s life has changed in many ways.