In 1972, Rupert, 8 and Evert, 6 are two lovable and wildly imaginative brothers, lost in their cowboys-and-indians fantasies and in the playground romances with the neighbourhood girls. In the background is the warm but explosive and unstable mother, and the charming but unreliable father. The family has moved to a new house, the future looks bright...