Aman and a woman, a successful naval engineer and a graceful interpreter and secret painter, live their busy life in Rome. They are as two parallel lines and so, according to Euclid’s fifth postulate, they should never meet. But love is stronger then our fears and rewards who take risks. Life enjoys to play with our certainties and the comedy shows how Euclid was a liar.