Ciak, Aristo, Jean-Gin and Zac, four italian actors meet in a bar of the Milanese periphery , surrealisticly involved in a film. Here, they receive a mysterious phone call from France in which a certain Ginette says to them having arranged an appointment with the mythical Volodia! Then, the four decide to take their chances and leave for the Savoy determined to meet the mysterious “Lord of the Show”. Beyond a real, metaphorical or surreal border, as an actor or as a character, they will chase the most extraordinary illusions: to achieve own dream meeting a mysterious figure who could change their life!