Ewa is a polish nurse,now living in italy,who,due to her job,meets Stefano,a rich man who works in a financial institute where he “handles money for other people”. Marco is ewa’s boyfriend ,and amateur actor who runs a security agency providing bouncer to night clubs. Ewa starts a relationship with Stefano, dumps Marco and disappears with 20 millions euros stolen from the place where Stefano works. the big wheels from the institute doesn’t want the thing to leak -probably dirty money- and hire a young and not well-known detective... what has happened? What ties the characters together? who tricked who? It's the story of a big fraud…two men and a woman brought together by jealousy, interest, feelings, doubt…..