The most important week in the life of Michele Imperatore , a penniless Neapolitan singer-songwriter who has never had a break, big or small, until a pirate CD of his music brings him sudden popularity. What happens to a drifter, a dre a m e r, an artist when he leaves behind normality to try and make it big. A telling moment comes when Michele and his friend Tonino meet two fo eign girls who have arrived from the sea, because their c ruise ship broke down...