Veronica, a young single mother with an adolescent son, is driving her car along a road by the sea. It’s night time. Suddenly, a car swerves into her lane, breaks the crash barrier and crashes into the sea. She reacts instinctively, terrified at having such a close brush with death, and carries on without stopping. By the time she returns to some sense of normality, it is too late to go back. She is trembling, crying. As she finds out in the newspapers the next day, the driver ends up in hospital in a coma. From then on, Veronica’s life takes an unexpected twist.