Bruna and Marco are two adventurers who live by seducing and blackmailing wealthy couples. Alex, on the other hand, masquerades as a connoisseur of artworks, but is a hacker involved in organised crime and is working, with the attractive Eva, on the programming of software to access the archives of the Secret Services. Marco and Bruna, unaware of their true identity, consider them perfect prey for their next fraud and end up caught in a gigantic network of intrigue and espionage. The romantic involvement between Bruna and Alex complicates the whole matter, and Alex takes the opportunity to implement a strategic plan allowing him to get rid both of the Secret Services and of Ivan, a computer hacker, who is more determined than ever to kill him, as in the past, Alex has cloned his software to steal bank funds during movements.