The story of Axon Rey, many times awarded war hero and an ex-cop recruited by secret government organization specialized for battle against state enemies. With excellent knowledge of martial art and capable of handling high-tech weapons, Rey, now known under code name Sphinx, becomes elite member of SATO, a secret organization of assasins, under direct control of SIN. His last assassination mission failed, and the state has a simple solution for that kind of failure: assassinate the assassin...