Goran is 30, living in a small Bosnian town. Unlike his friends, whose lives have been seriously altered by war, Goran got away from it almost untouched. He lives off his parents’ inheritance and spends his days boozing with his buddies. After an incident throws him completely off the balance, he decides to sell all his belongings and start doing something memorable. He ends up going from town to town and giving away completely free drinks, for as long as the money he got after selling all his belongings lasts. Furthermore, he decides that he himself won’t drink a drop of alcohol on the entire journey. He is initially met by the huge distrust of people upon seeing the sign “All for Free”. The distrust almost always results in initial hostility, but after the people see he has no dishonest intentions, Goran is free to go to the next town. The word spreads fast, and Goran encounters less and less distrust as he goes on, and people start taking to him...