You don't choose your family. You choose your friends. After witnessing his mother being beaten up, Thomas is sent to a young people's refuge. No one will tell him where his brother is, and Thomas vows to find him. At the refuge, he meets Marianne, who is always screwing up, and Terje, who seems like he's from another planet altogether. The three of them find they share a common dream, and together they embark on a journey of love, hate and trust. No one ends up where they planned, but everyone finds a home.