Daggi, 15 years old, is sent from the city to a new family in the countryside, but encounters the new environment with great resistance. The only thing on his mind is to get away from there, but he hasn’t got any other places to go. At school he meets Gloria who dreams about a different life. Both of them gradually seek new opportunities in each other.