Moscow, June 2007. Olivier Py, Marc Minkowski, singers and musicians of Pelléas and Mélisande, are all confronted with the strangeness of Claude Debussy’s opera, which is being performed for the first time in Russia. Philippe Béziat’s film bears witness to their work and their fascination for this opera.