Ojka is a young prostitute who is with a Polish government official when he’s assassinated one night in Warsaw. She’s then caught by the hit-man, drugged, taken to an apartment and begins to experience a sort of personality replacement programme. Meanwhile the police try to solve the murder and track her down, following a series of number based clues that are ambiguous in origin. Ojka’s experiences locked in the rooms being tormented by this man grow ever more disturbing and masochistic as he breaks her down and she begins to lose her grip on reality.