Ali and Merdad, two young Iranian men, try to bring their cousins, Asy (7) and Arman (5), from Iran to Turkey in order to join their parents in Austria. Waiting for the visa in Ankara, they share their life with other refugees: a couple and their son desperate to proove to the auhorities that they are victimes of a political persecution, a Persian teacher and a young Kurd who fight their miserable situation with a big sense of humour. A film based on true stories about a group of refugees trying desperately to reach the holy land of freedom.