In this fresh and colorful lovable loser tale, Henry has spent most of his life trying to blend in. When his seemingly normal life turns upside down, his friend convinces him to move to Spain and open a restaurant. But before he can break free of the mundane, he gets sidelined caring for his mentally unstable mother, running into a lost-soul feminist who does performance art in a strip club, and a big bag of steroids.