The story of three persons during one weekend in Tel-Aviv, in three main spots that lead to Carmel Market: Tarek, a Palestinian youth from Nablus, Katz, an embittered old fellow, and Keren, a 17 years old girl, who grew up in a strictly religious family, left her home to become a secular youngster. The three “heroes” are loners, driven by their past and by their inner conviction.