After spending two weeks at her parents’ house in Romania, Felicia, who lives in Amsterdam is ready to go home and be with her son, who has been in summer camp. But when her sister Iulia can’t take her to the airport as planned, the city traffic further forces Felicia to miss her plane and spend the afternoon with her mother in the airport.