15 years ago, Luiza decided to make a fresh start in Spain. She left her 3-year-old daughter Cristina in the care of her relatives and took off. When she returns to Romania, the woman learns some shocking truths that were kept hidden from her: Cristina ran away from home, is a drug addict and has a 2-year-old girl who lives in an orphanage. Overwhelmed by guilt, Luiza attempts to save her daughter and thus redeem the mistakes of her youth. To do that, she's got a tight time frame: one weekend...