The history of the legendary Gobbotex, a company managed by Victor Pelagatti and Armando Giachetti and founded by their grandparents in the early '50s in Prato (Tuscany), the capital of the world textile industry. There is a crisis in the town and while Gobbotex is in financial difficulty, the Chinese entrepreneur Mrs Li officially enters the Prato Industrial Union. She is a beautiful and smart entrepreneur who buys companies in trouble.