Newshound Matteo Gatti infiltrates the ranks of Milan’s anti-drugs squad to report on the social poison that is corrupting Italian cities: drug dealing. The film successfully combines events filmed live by the Milanese police and the personal story of Matteo, whose teenage son dies after taking ecstasy.