Fabrizio, a young man with a temporary job and Chiara, a girl from a middle class family background who works as a sales girl in a clothes shop, meet by chance a night.A passionate love affair starts between them that will dangerously affect their lives.Fabrizio is married to Ada whom he loves tenderly. She often falls into psychosomatic crises, dark moods. She is pregnant and doesn’t want her child. Each one of them in a different way will become more and more alienated from their daily routines. Their spite and hopelessness toward today’s empty values grows.And suddenly impulses that are usually hidden, suffocated in us begin to rise.