Thirty year-old Linda, an aspiring actress, lives with Sara and Edoardo, a young homosexual. Linda’s childhood games and fears include a terror of surgery. Her best friend is Cloe, Giacomo is a fellow actor, she has an excellent physical relationship with Lorenzo, and Stefano is a former boyfriend. Linda is diagnosed with endometriosis. The only cure is to become pregnant and undergo surgery, but this terrifies her. “I need a man to make a baby, right now!”. But without a steady companion, how can she have a baby in a year?