The story of Kostek, who falls madly in love with Luna. She an instructor of Krav Maga, a brutal martial arts system and is fascinated by feminism. After having had an unhappy love affair with a married television journalist, Robert Plesica, has entered into an intimate relationship with a woman who is the leader of Polish feminists. Kostek is a composer of sacred music and he is very conservative. After the fiasco of his engagement period with the sound director, Kasia, has immersed himself in loneliness. One might have the impression that these two people do not have any chance to ever be together but destiny touches their lives in such an unpredictable way that the impossible becomes the possible.