The lives of the Marcin and Karol seem to be coincidentally intertwined. Both are strong characters in their surroundings and are steadfast in their beliefs; therefore, the rivalry between these two is becoming more and more fierce. What can be the consequences of exaggerated ego, morbid ambition and uncompromising attitude?