Poland in the near future. A man wakes up with amnesia in hotel room number 224. He's got a pile of money and a gun. He throws a rainfall of money from the terrace onto the crowded promenade. One 100-euro note floats to consecutive owners, changing their lives. All this takes place in a small town seized with panic and fear of a terrorist bomb attack.