Marcin, a University Sports Education student, is going to be a mountain rescuer. Marcin likes his fellow student Marta, but despite his efforts, the girl seems not to notice him. One day Marcin goes to the church for a meeting of a charismatic community. This event changes his life completely...
A story about the phenomenon of faith, about the price one pays for the spiritual dimension and about the unusual experiences accompanying this faith.