A light comedy which chronicles the parallel romantic adventures of a mother and a daughter. Anna is an energetic and attractive 40-year-old with a great sense of humor and an easy going attitude towards life and fashion. Her 19-year-old daughter Kasia is not a typical teenager; she doesn't like to party, she's not interested in boys, and she eats healthy food and practices yoga. Kasia and Anna are supposed to spend vacation together at a seaside resort. Instead, Kasia goes off on her own while Anna, with a group of her friends, decides to rest in the mountains.