Sidney Young is a disillusioned intellectual who both adores and despises the world of celebrity, fame and glamour. His alternative magazine, Post Modern Review, pokes fun at the media obsessed stars and bucks trends, and so when Young is offered a job at the ultra conservative New York based Sharps magazine its something of a shock!